sobota, 30 listopada 2013

Lakiery Rimmel

Korzystając z promocji -40% w Rossmanie nie mogłam się powstrzymać od powiększenia kolekcji lakierów. Wybór był dla mnie dość oczywisty, bo lakiery marki Rimmel kocham całym sercem.

Obecnie jestem dumną posiadaczką aż 5 kolorów:
- 315 - Ready, Aim, Paint!
- 440 - Sun Downer
- 500 - Carmel Cupcake
- 605 - Purple Reign
- 805 - Sky High



Uwielbiam je za to, że:
- mają piękne, wyraziste kolory
- naprawdę szybko schną
- do pokrycia płytki potrzeba tylko 2 warstw
- nie potrzebują top coata
- są niezwykle trwałe!
Po 4 dniach nadal wyglądają cudownie!
Jedynie żałuję, że nie mają większego wyboru kolorów. Marzy mi się piękna, butelkowa zieleń tej marki. <3

5 komentarzy:

  1. Też lubię lakiery z tej firmy ^^
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię je, ale są bardzo drogie.

    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner Sheinside na moim blogu? Chodzi o współpracę z tą firmą. Może dzięki Tobie uda mi się ją nawiązać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji kosztowały tylko 6 zł, więc znowu nie tak dużo c:

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolorek;) Lubię te serie za szeroki pędzelek;)

    OdpowiedzUsuń