niedziela, 1 grudnia 2013

Egzotyczne mango

Absolutnie uwielbiam wszelkiego rodzaju kadzidełka, olejki eteryczne i świece zapachowe. Mogłabym je wąchać cały czas! Oczywiście, nie przepadam za wszystkimi zapachami, jednak niektóre po prostu mnie urzekają.
Ostatnio odkryłam świecę, która podbiła moje serce. Tak intensywnego, pięknego zapachu dawno nie spotkałam. Jest świeży i mocny, wystarczy kilkanaście minut palenia, by było go czuć w całym pokoju. Najpiękniejsza mangowa świeczka, jaką kiedykolwiek spotkałam. Bardzo mi się podoba też opakowanie, taki niski, uroczy słoiczek. 
Wspaniałe egzotyczne mango! 
Z firmą bolsius spotkałam się już kilka razy i ich świece zapachowe są naprawdę oszałamiające. Posiadam jeszcze zapachy wanilii, żurawiny i truskawki. Jestem zachwycona c: 

Pewnie te świeczki nie dorównują zapachem i ich wyborem Yankee Candle, jednak te są dość trudno dostępne i drogie. Bardzo chciałabym spróbować takich cudeniek jak "baby powder" lub "fireside treats". <3 

4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam wszystkie świeczki, świece, kadzidełka :) Wieczorami dają taką cudowną atmosferę.

    amazing-Carolyn.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam woń świeczek zapachowych ^^ mmm... :P

    adellerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki lecz już dawno żadnych sobie nie kupiłam. Jak tylko wybiorę się na zakupy to na pewno znajdą się w moim koszyku , chętnie wypróbowałabym jakieś nowe zapachy :)
    Pozdrawiam Bassia♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham świeczki zapachowe ♥
    Dziękuję za obserwację u mnie :)
    Jeśli chcesz abym ja także zaobserwowała napisz u mnie ^^
    hellohaaters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń