piątek, 6 grudnia 2013

Urodzinowo-mikołajkowo!

Tak się akurat złożyło, że urodziłam się w mikołajki : ) Zawsze 6 grudnia dostaję sporo prezentów i jest to zawsze najprzyjemniejszy dzień w roku. Dziś zostałam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo moja najlepsza przyjaciółka zrobiła mi niesamowitą niespodziankę. Mimo że nie robię żadnej imprezy dostałam od niej przepiękny prezent.
Część dzisiejszych przyjemności <3
Jak widać bardzo łatwo znaleźć mi prezent! Wystarczy czekolada i jakaś zapachowa świeczka. Bardzo mi się podoba czekoladowo-wiśniowa, bo nigdy jeszcze takiej nie miałam. Poza tym dostałam jeszcze więcej słodyczy, kuferek na biżuterię i perfumy, które okazały się wielkim niewypałem :c Były zdecydowanie za ciężkie. Jednak największy zachwyt wzbudził we mnie ręcznie malowany kubeczek od przyjaciółki: 


Popłakałam się jak go zobaczyłam. Jest cudowny i widać ile wysiłku zostało w niego włożone. Najcenniejsze prezenty to te, w które wkłada się serce. <3

4 komentarze:

  1. Jeden dzień spóźniona ale Wszystkie Najlepszego z okazji urodzin i mikołajek :P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! ;* Trochę spóźnione. ;c
    Kubek jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Też uwielbiam ten kubek ^^

      Usuń