czwartek, 26 grudnia 2013

Postanowienie nienoworoczne

Jak minęły święta? ;)
Moje były dość udane, choć trochę mnie zmęczyły przygotowania i cała nerwowa atmosfera wokół sprzątania. Przyjemnie było spotkać się z rodziną i spędzić trochę czasu razem.
Dostałam pod choinkę kilka książek, które mnie niesamowicie uszczęśliwiły! Jestem strasznym molem książkowym, właśnie skończyłam "Samotnie" Crowley'a i nie wiem za co się zabrać. Uzbierał mi się cały stosik do czytania i obiecałam sobie, że przeczytam te 8 książek w ciągu miesiąca. Nie jest do zbyt wiele, bo zdarzało mi się zarywać kilka nocy z rzędu na czytanie, ale od czegoś trzeba zacząć. Moim postanowieniem noworocznym będzie oczywiście czytanie większej ilości książek. c:
Poza tym kupiłam sobie fajny, półlitrowy kubek na herbatę do książki. Coś czuję, że wypełnienie tego postanowienia przyjdzie mi z łatwością.

2 komentarze:

  1. życzę powodzenia oraz Szalonego Sylwestra! ^ ^
    zapraszam serdecznie na mojego bloga: http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń