wtorek, 17 grudnia 2013

Garnier Ultra Doux, Awokado i masło Karite

Zaraz po wykończeniu odżywki z Alterry zabrałam się szukanie nowej, która mogłaby równie dobrze wpłynąć na moje włosy. Niesiona instynktem oraz kilkoma ocenami na blogach, skusiłam się na odżywkę Garniera o przepięknym zapachu, która szybko podbiła moje serce. Ma jednak swoje minusy, więc nie jest ideałem. 
Opakowanie: ładne, poręczne, ale niepraktyczne. Mam problemy z wyciśnięciem końcówki odżywki. Lepszym rozwiązaniem byłoby pudełeczko. 
Skład: wydaje mi się całkiem dobry, oczywiście zawiera obiecane olejki z awokado czy olejek palmowy, ale odżywka nie jest pozbawiona alkoholu. Moim włosom akurat to nie przeszkadza, jednak wiem, że niektóre skalpy źle reagują na alkoholowe odżywki. 
Konsystencja: mogłaby był trochę bardziej gęsta, bo nakładam sporo produktu i nie starcza mi go na tak długo jakbym chciała. Ma za to przyjemny, żółty kolorek. 
Zapach: jeden z największych atutów! Przepiękny i słodki, sądzę, że to przez olejek z awokado i masło Karite. Moja koleżanka wyczuwa tu nawet kokosową nutę. 
Działanie: Cud, miód i orzeszki. Przy prawidłowym użyciu i dokładnym spłukaniu działa na moje włosy jak balsam. Nie obciąża, podkreśla loki i sprawia, że włosy są niebywale miękkie. Kiedy podczas mycia szamponem robią mi się kołtuny lub włosy się plączą, wystarczy niewielka ilość odżywki, by temu zaradzić. Czasem wystarczy użyć odżywki i przeczesać włosy palcami po kąpieli, by dobrze się układały. 
Ocena: Kocham tą odżywkę, naprawdę. Robi cudo z moimi włosami! Jeśli nie wypłuczę jej jednak wystarczająco dokładnie, moja fryzura będzie paskudnie przyklapnięta. No i mogłaby być bardziej wydajna, bo zdecydowanie zbyt szybko ją zużywam. 

4 komentarze:

  1. Przede mną żaden kokos się nie ukryje. Wyczuwam kokosy w odległości do kilometra xD
    Myślę że skuszę się jednak na tą odżywkę c: Mam teraz szampon z awokado, zapach by się wpasował. Tylko że zawsze się boję, że odżywka przeciąży moje i tak oklapnięte włosy ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś również używałam tej odżywki i sprawdzała się bardzo dobrze ;*
    roksanaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarze go ale moze go kupie :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń